четвъртък, 28 август 2014 г.

Neler Oluyor ?

     İlk önce söylemek istediğim kendimi tanıttığım bir yazı paylaşmıştım.Silindi.Sonra noldu yeni blog açanlar için bir paylaşımda bulunmuştum.Silindi.Ama telafi etmeye çalışacağım.Yanlışlıkla mı yaptım yoksa bir sorun mu var anlamadım.
     Bir başka söylemek istediğim şu sıra fotoğraf makinem elimde değil ama yenisini aldım bile en geç pazar günü elimde olur, ben de paylaşımlarıma fotoğraflarla birlikte devam ederim.Hani bilginiz olsun istedim.Sevgiler. :)

The Balm- Balm Jovi Paleti


    Bugün de severek kullandığım bu paletten bahsedelim.Tam bir kurtarıcı olduğunu düşünüyorum.The Balm'ın ambalajlarını çok beğendiğimi de dile getirmiştim.

   
    Şunu da söylemeliyim ki benim en çok kullandıklarım farları ve nefis bir pembelikte olan allığı.Oldukça sık kullanıyorum.Resime aldanmayın İlk aldığımda fotoğrafını çekmiştim ama kullanmadan da yorumlamak istemeyince unutulmuştu.Bugün hatırlattı kendini ben de bir çırpıda yazısını yazmaya koyuldum.
    Far bazı kullanmaya alışık değilim ama baz kullanmadan da renkler gayet iyi.Ve bir de aydınlatıcıyla iki rujumuz var rujun kırmızı olanını çok kullanmasam da diğeri oldukça hoş duruyor.
    60 tl gibi bir fiyatı var fakat indirimlere denk gelirseniz daha uygun bir fiyata da sahip olabilirsiniz.
    Siz bu paleti sevdiniz mi ?
    Yorumlarınızı bekliyorum.Sevgileer. :)

5 Eylül 2013 Perşembe

Çekiliş Bitti !

   Ve kazanaan

    Oje Balonjoje3 Eylül 2013 11:09
Merhaba
GFC ve Bloglovinde OjeBalonjoje adıyla izleyicinim
http://www.bloglovin.com/ojebalonjoje
Twitterda duyurdum
https://twitter.com/OjeBalonjoje/status/374956840129273856
ojebalonjoje@gmail.com
Kolay gelsin :)
  En kısa zaman da bana ulaşmasını umuyorum ki hediyeler bir an önce sahibini bulsun! :)

İstek üzerine görsel yüklüyorum.


Çekilişimi Yarın Sabah Bitiriyorum !


    Kendisi küçük gönlü büyük çekilişimi yarın bir aksilik çıkmazsa öğleye doğru bitirmeyi düşünüyorum.Katılmak isteyenler burdan buyursunlaar  tık tık ...
SEVGİLER.:)

ENGLISH HOME KUTULAR


    English Home'daki her şeyi alıp götüresi gelen ben ve payıma düşen pek sevimli kutular.


    Kilitli olmaları çok hoş.Deseniyle yazısıyla beğenilebilitesi oldukça yüksek.İçleri epey geniş, neyim var neyim yoksa koyabiliyorum.


    Bu sevimli kutulara English Home'dan 85 tl'ye sahip olabilirsiniz.Yorumlarınızı beklemedeyim.Sevgiler.:)

4 Eylül 2013 Çarşamba

Bi Kedi Gördüm Sanki Sankii


    Reçel ile ilgili ikinci paylaşımım bu.Dedim ki azıcık daha sevin onu.
İşte böyle melekler gibi uyur o.Uykudan kalkınca da bir gerinir bir rahatlar.Sonra bir enerji bir hoplama zıplama koşuşturma.Tabi bunlar sabah saatlerimiz.Bir de sadece sabahları uyandığında miyavlar hem de sesi kısılıncaya kadar, yoksa sesi soluğu çıkmaz benim meleğimin.
Reçelin diş döktüğüne şahit oldum azıcık şaşırdım ama küçük çaplı bir araştırmayla bunun son derece normal, olması gerek bir durum olduğunu öğrendim.Gelelim dişini nasıl döktüğüne yine elimi ısırıp dişlerini geçirip bir hallere girerken o da nesi! Boynunda tüylerinin arasında minicik bir diiş! Aslında yastığının altına koyup diş perisinin gelmesini de beklerdik dee ben peçeteye sarıp çöpe atmışım.
Bugünlük de bu kadaar.Reçeli sevdiyseniz ve daha fazla paylaşım istiyorsanız yorumda belirtmeniz beni çok mutlu eder.Pati pati sevgiler.:) <3

AVON'la Hadise Çıkart

Mat Oje İle Manikür

Önce sabahın erken saatlerinde sevgili ojemi de yanıma alıp kuaföre gittim.Manikürümü yaptırdım.
Flormar'ın mat ojesini çok sevdim.Rengi beni benden aldı zaten. Mat dokusu çok iyi.İki katta istediğim yoğunluğa ulaştı.
Resimleri telefondan çektim ama umarım beğenirsiniz.
Yorumlarınızı bekliyorum.Sevgiler.:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар